سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گل رز وحشی تنها


عاشق آسمونی
((( لــبــخــنــد قـــلـــم (((
منتظر ظهور
فانوسهای خاموش
شب و تنهایی عشق
سایت جامع اطلاع رسانی برای جوانان ایرانی
سفیر دوستی
.: شهر عشق :.
بوی سیب
فقط عشقو لانه ها وارید شوند
منطقه آزاد
سربازی در مسیر
نور
♫جیغ بنفش در ساعت 25♫
شهید قنبر امانی
کان ذن ریو کاراته دو ایلخچی
سرود عرش
اخبار دنیای عشق
متالورژی_دانلود فایل برای دانشجویان (rikhtegari.com)
خوش مرام
MOHAMMAD.HAHSEMI86@YAHOO.COM
آرامش جاویدان در پرتو آموزه های اسلام
مذهب عشق
موهیول
به دلتنگی هام دست نزن
exchange55
جیگر نامه
ESPERANCE
صدفم چشم به راهتم برگرد
وباگی خالی از خنده
دهاتی
دکتر علی حاجی ستوده
کشکول
قلب من , کمان من وبسایتی برای حمایت از تیراندازی
جنت العباس
تنها
جهان نامرئی جن
King of world
جاذبه
کورش بزرگ:خداوندا این کشور را از دشمن،خشکسالی و دروغ محفوظ دار
....ازاد....
تبلیغ ِآگهی
نیار یعنی آرزو
موقتاً بدون نام
من و یک نفر دیگر ...
دل ها تنها به یاد خدا آرام می گیرد
دوستت دارم
موری دانلود
همه چی
عمومی
MANIFESTER
NovA & Dark Man
منطقه ممنوعه!
دریچه
kaveh
قیمت سنگ چینی نی ریز

پس شاخه های یاس و مریم فرق دارند؟!
آری! اگر بسیار اگر کم فرق دارند

شادم تصور میکنی وقتی ندانی
لبخندهای شادی وغم فرق دارند

برعکس میگردم طواف خانه ات را
دیوانه ها آدم به آدم فرق دارند

من با یقین کافر, جهان با شک مسلمان
با این حساب اهل جهنم فرق دارند

بر من به چشم کشته ی عشقت نظر کن
پروانه های مرده با هم فرق دارند

ارسال شده در توسط ستاره